Ruud
Reservering, 8mnd 2w geleden
Heerlijk gegeten!
Ricardo
Reservering, 9mnd 1w geleden
Lekker eten en vriendelijke service!
Amber
Bestelling, 10mnd 6d geleden
De Vietnamese pannenkoek is fantastisch!
madelon
Bestelling, 1j 1mnd geleden
Goede service. Eten is heerlijk. Ik had besteld voor mijn verjaardag en iedereen heeft lekker gegeten. Echt een aanrader!!
Chris
Bestelling, 1j 2mnd geleden
In het restaurant komen we regelmatig, bediening is aardig en het eten lekker.
Bij bezorgen zijn we niet tevreden, dit is de tweede keer dat we verkeerde bestelling meekregen..
Erika
Reservering, 1j 4mnd geleden
Kom zeker nog een keer terug
Julia
Bestelling, 1j 4mnd geleden
Altijd mega lekker en goede prijs. Ik ben fan!!